Én már pénteken leutaztam Szemesre, hogy nyugodt körülmények között lefesthessem a hátsó korlátokat, valamint erre a napra beszéltem meg Lacival, hogy kicseréli a vízpumpa meghibásodott alkatrészét. Kellemes meleg, napsütéses idő volt így a festék gyorsan száradt. Délután 4-re mire Laci megérkezett, már porszáraz volt a korlát. Ezen a Farymann motoron a vízpumpa eléggé nehezen hozzáférhető helyen van. Le kellett szerelni a generátort és a lendkereket, hogy szét lehessen szedni. A kiszerelt, leginkább egy vízimalom lapátkerekéhez hasonlító alkatrésznek két lapátja el volt törve. Ez bőven elég volt ahhoz, hogy ne tudjon elegendő vizet szivattyúzni a motorba. Miután Laci sikeresen összeszerelte a motort, megpróbáltuk beindítani. Nem sikerült. Először az akkumulátorra gyanakodtunk, de három kölcsön akkumulátorral sem sikerült. A gyanú az önindítóra terelődött, de egy csavarhúzóval rövidre zártuk, illetve kizártuk ezt a hibát is. Csak egy helyen lehet a baj, a kapcsolótáblában. Ahhoz viszont elektromos szakembert kell majd hívnom. Addig marad a csavarhúzó... :-)
Szombaton reggel megérkezett a család. Kipakolás után felszereltük a hajó két oldalán futó korlátokra a még 4 éve vásárolt hálót. Délutánra kellemes szél kerekedett, ezért úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk egyetlen vitorlánkat. Nagyon élveztük, hogy hosszú idő után újra együtt vitorláztunk a bulldoggal. Jó érzés volt, hogy egy nagy vitorlával úgy haladtunk, mint a régen teljes vitorlázattal. Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy még egy genua-val mit fog tudni a bulldog.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése