Windy

2008. szeptember 14., vasárnap

wáááááá, de utálom a hideget!!!!!!

Ezen a hétvégén ízelítőt kaptunk az őszből.... hűvös, borús idő volt... úgy terveztem, hogy legalább vasárnap lemegyek egy kicsit pecázni, de a hűvös reggel és a sötét felhők elvették a kedvem.... pedig még csak szeptember közepe van...!!!

Bízom benne, hogy az indián nyár nem marad el és abban is, hogy kellemesen enyhe telünk lesz.

Tehát itthon maradtam és az interneten böngésztem. Bepótoltam az elmaradásom Méder Áron hajónaplójának olvasásában.





Végignéztem a hajós hirdetési oldalakat. Árbócot, vitorlát, autopilot-ot és még sok-sok izgalmas és fontos kiegészítőt keresgéltem az ebay-en, majd vitorlás videókat nézegettem a youtube-on.

Este Jimmy Cornell oldalát a Noonsite.com -ot olvasgattam. Rendkívül izgalmas és értékes oldal. Naponta friss információkkal, tanácsokkal látja el a világ hajósait. Nagyon érdekes például a vitorlással túrázó családok levelező listája, ahol a legfőbb téma a gyerekek oktatása a hosszú úton. Erre egy megoldás az online iskola, ahol naponta megadott időben bejelentkezve érik el a tanórákat a gyerekek. Hátborzongató volt olvasni a kalóz támadásokról szóló híreket, valamint az eltűnt hajók, legénységek keresésére feladott üzeneteket. A legfrissebb egy a múlt pénteken feladott üzenet, amiben egy az Ausztrál partoknál eltűnt 42 lábas hajót és annak 2 fős személyzetét keresik, akik augusztus 23.-án adtak utoljára hírt magukról, amikor is egy nagy viharban hánykolódtak. Remélem mielőbb kedvező híreket kapunk róluk!
A Noonsite-ról tovább szörfözve jutottam el a Mailsail oldalára, ahol többek között egy rakás úton lévő vitorláshajó naplóját lehet olvasni.
Hiába na... kellenek ilyen napok is. Sikerült érdekesen, hasznosan eltölteni a napot. :)

bulldog

2 megjegyzés:

  1. Jó ez a napló. Remélem télen is folytatod a fejleményekkel.

    VálaszTörlés
  2. Köszi lémon! Amíg van miről írni, addig lesz napló. :)

    VálaszTörlés