Windy

2008. november 29., szombat

Téli álom....

Az utolsó előtti pillanatban sikerült elhozni a kikötőből a hajót. A szállítást a már bevált Horváth Tibor intézte. Félórával a megbeszélt időpont előtt értem a kikötőbe így volt időm még egyszer kisétálni a helyünkhöz. Szinte teljesen üres a kikötő, mindössze 5 hajó ringatózott még a vízen. Páran már a partra daruzott hajójukból pakoltak ki és gondosan ponyvázták le a téli pihenő idejére. Pontban déli 12 órakor megérkezett az autómentő és megkezdődött a felpakolás. Minden gyorsan és profin zajlott. Miután Horváth úr a platón a hajóval elhagyta a kikötőt, én még bementem a kikötőmesteri irodába és elköszöntem. Jeleztem, hogy 2009 április 1-én szerdán jövünk.... :-)
Az autópályán értem utol a bulldogot. A tetején a ponyva úgy nézett ki, mint egy nagy fékezőernyő. Felhívtam telefonon Horváth urat, hogy a következő autópálya pihenőben álljon meg és vegyük le, nehogy magától szakadjon le. Közben Nándi, aki éppen Balatonboglár felé autózott, hogy kidaruzzák Filou-t, hívott fel. Látta szemben elsuhanni a bulldogot.... "sose volt még ilyen gyors" mondta... :-) Amikor elhagytuk Martonvásárt, felhívtam Krisztit, hogy nyissa ki a kaput és álljon ki az autójával.

Nagyon izgultam, hogy a légvezetékek alatt elférünk e.... és iiigeeeeeen, mintha így lett volna megtervezve.

A gyerekek az ablakból figyelték ahogy legördül a hajó a platóról.


Hát végre itt van a kertünkben...., látszik rajta, hogy nem ez az a közeg ahol otthon érzi magát, de legalább nem lesz elhagyatva, elhanyagolva télen.

bulldog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése