Windy

2009. április 18., szombat

Vízi elsősegély-nyújtó tanfolyam kipipálva! :-)

Ez is része a III osztályú kedvtelési célú hajóvezetői engedélynek. Eddigi életem során több elsősegély-nyújtó tanfolyamon vettem már részt, sőt a K.E.CS. tagságom idején az alapoknál többet is tanultunk. Ennek ellenére nem volt haszontalan a tanfolyam, mivel az alapokon túl, a speciálisan hajón, illetve vízben előforduló balesetekre lettünk felkészítve az IMO (Nemzetközi Tengerészeti Szervezet) felügyelete mellett. Dr. Melles Imre hajóorvos oktatott minket és nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is. Különböző próbababákon gyakorolhattuk be a legmodernebb életmentő módszereket. Ezek után megismerhettük egy hajópatika összeállításának szempontjait és a fontosabb kellékeket, gyógyszereket, amelyek nem hiányozhatnak a fedélzetről.
Most már teljes energiámmal a Jachtnavigációra koncentrálok. Rengeteg házi feladattal vagyok elmaradva. Nem csak sok, hanem nehéz is.... csupa matematika.... :-) Ha annak idején tudtam volna, hogy egyszer valóban szükségem lesz pl. a sinus, cosinus-ra, akkor biztos jobban figyeltem volna... :-) Lehet, hogy a mai gyerekeknek már eleve úgy kellene tanítani, hogy hajós, esetleg repülős feladatokat kellene megoldani. Biztos sokkal érdekesebb lenne nekik, mint a van egy háromszögünk kezdetű feladatok. :-)

bulldog

u.i: közben a hajó is készül... ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése