Windy

2010. január 20., szerda

Téli kikötő

Ahogy azt már egy előző írásomban említettem, az új helyünk, a BLYC nem csak egy kikötő. Télen is remek kikapcsolódást nyújt. Persze ilyenkor a hajón aludni egy picit necces, de egy-egy napot el lehet tölteni hétvégenként a kikötő Wellness részlegében. Kellemes a melegvízből bámulni a jeges Balatont és a téli kikötőt illetve a hajónkat... :-)

Ráasásul olyan szerencsés a helyzet, hogy általában senki nincs az élményfürdőben, így csak a miénk lehet. A gyerekek és mi is nagyon élvezzük ezt a helyzetet.

Tavaly télen könnyű volt a dolgom, hiszen a kertben állt a bulldog, így több ablakból is láthattam.... és bármikor megérinthettem, felmászhattam rá, beleülhettem. Most utaznom kell ezért, de mégis jobban örülök, mert egy hajónak vízen van a helye.... és amint az az alábbi videón látható, valóságos jacuzziban fürdőzik a mi kis bulldogunk is! :-)


Jól látszik, hogy a kikötő azon részei, ahol nem állnak hajók, a keringetés hiányában be van fagyva.


Egyébként a hajó hőszigetelése elég jól sikerült. A konyhaasztalon feljetett ásványvíz nem fagyott meg, pedig elég cudar idő volt... a kép készítésekor is a szabadban -7°C volt.



De azért van mit javítani most is és majd tavasszal is. Sajnos a festék sok helyen nem bírta a zord időjárást. Valamint a hajóban képződő pára ellen is tenni kellett dolgokat. Ideiglenes téli szomszédunk egy nagyon szépen felújított Balaton 31-es a HVALROSS:


Szép, szép a téli Balaton, de én már akkor is nagyon várom a nyarat.... :-)



Még 2 hónap és itt a tavasz..... az idő nekem dolgozik.....

bulldog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése