Mi hiába indultunk el korán reggel, valahogy mégis 11 órára értünk le a kikötőbe, de nem tettünk le róla, hogy még aznap mindent olyan állapotba hozzunk, hogy vízre lehessen tenni a hajót.
Sajnos ezt a festék vártnál lassabb száradása megakadályozta. Óránként ellenőriztük a festék keménységét, nem mertük visszatenni a tárolókocsi tartó elemeit, nehogy felsértse a fényezést. Ezek nélkül viszont nem mertünk felmenni a hajóra, mert nem biztonságos. Oldalról, létrán állva szereltük fel azokat az elemeket amelyekhez így hozzáfértünk, felkerült a dekoráció, illetve az árbóc összeszerelése, lámpák felszerelése, bekötése, illetve az új kötelek befűzése töltöttek ki a napunkat.
Estefelé már sikerült biztonságosan alátámasztanunk a hajót, így nekiláttunk az árbóc felállításának. Gondosan előkészítettünk minden rögzítő elemet és végiggondoltuk a folyamatot. Ahhoz képest, hogy mindnyájunknak ez volt az első árbóc állítása, elég simán ment. Kevesebb, mint 1 óra alatt állt az árbóc.

Fárasztó nap volt, de a hajó egyre szebb lett és érezhető közelségbe került a vízretétel. Nagyon késő volt mire végeztünk a rendrakással. Felmerült, hogy ott alszunk, Nándiék fel is ajánlották, hogy aludjunk a hajójukban, de mivel sem váltóruhánk, sem tisztálkodó szerünk nem volt így inkább hazautaztunk. Tudtam, hogy nem fogok tudni aludni... hiszen holnap daruzunk!
bulldog
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése