Windy

2008. június 15., vasárnap

Távol a víztől....

Sajnos a mostani is egy programokkal zsúfolt hétvége volt és bár titokban terveztem, hogy talán szombaton, akár csak egy rövid időre is, de meglátogatjuk a kikötőt, ez sajnos nem jött össze. :-(

Ezen a hétvégén volt a gyerekek iskolájában a bizonyítvány osztás és az évzáró ünnepség... akarom mondani így hívták a mi időnkben.... most Töprengő osztás és kerti party.... :-)

Ezeken kívül a nyáron született gyerekek is igyekeznek még ilyenkor bulit, zsúrt tartani, mert nyáron kevés eséllyel tudják összeszedni a meghívott vendégeket.

Igazából annyit szerettem volna, hogy vagy az asztalossal vagy egy lakatossal lemenni a hajóhoz és a hátralévő munkákat felmérni. Az asztalos a belső berendezés egy részével elkészült és az talán már be is lehetne szerelni, de most ezzel lehet, hogy jobb várni, mert azt gondoltuk, hogy mégsem bajlódunk az ablakok ideiglenes kéder gumis plexis megoldásán, hanem betetetjük a hajóhoz kapott, nyitható, szunyoghálós ablakokat. Ehhez viszont lakatos kell, mert a szalon nagy ablakainak helyére egy-egy lemezt kell behegeszteni aztán abból kivágni a beszerelendő ablak helyét.... remélem, hogy nem hibádzik a terv... ezért kell egy szakember aki megnézi és rábólint. Persze ezek után újra kell festeni azt a részt amit ezek a munkálatok érintenek, de ez már a kisebb probléma. Végig telefonáltam az ismerőseimet, hogy ajánljanak egy alkalmas embert. Kaptam is egy telefonszámot. Remélem, hogy az illetőnek lesz mostanában ideje. Ő az utolsó reménységem.... :-)

Tehát erre a hétvégére marad a tervezgetés, álmodozás és mások kalandjainak olvasása, nézése. Ezekből is sokat lehet tanulni, de némelyik annyira jó, hogy bele is tudom élni magam az élményeikbe. Van néhány kedvenc videóm amiket rengetegszer láttam már, de nem tudom megunni...

Nagyon szeretem a "második hullám" videóit. Különösen a Kékszalagról készült filmeket:




Fantasztikus hangulata van, de ha ellátogattok a fenti linkre akkor több hasonlóan színvonalas videót is találhattok.
A Youtube-on is rengeteg kedvencem van. Az egyik ilyen egy álomszép 73 lábas luxus catamarán reklámfilmje.... Jó álmodozást!



:-)

na igen.... így én is el tudnám képzelni az életemet.... :-)

már nagyon várom a hétvégét.... végre jó idő lesz...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése