Windy

2009. március 1., vasárnap

Tavasz van végre! :-)

Idén a naptárhoz igazodott az időjárás. Gyönyörű napos, langyos idő volt ma. A kertünkben még foltokban van némi hó, de inkább a sár a jellemző. Kioldottam a hajót takaró ponyva köteleit és a hajóra mászva felhajtottam. Ahogy nézem ez a ponyva egy teles volt.... a gyűrűk körül hasadások, az oszlopoknál is kilyukadt. Néhány helyen hatalmas víztározót találtam a ponyván, még jéghegyek is úszkáltak a nagyobbakban. :-) Gondosan megszabadítottam a ponyvát ezektől a felesleges terhektől és szépen felhajtottam, hogy a kabinajtóhoz férjek. Kicsit aggódva nyitottam ki, felkészültem mindenre...., de kellemesen csalódtam, a kabin belül teljesen száraz és tiszta, se víz, sem penész, csak kellemes fa illat. Annyira megörültem ennek, hogy kihívtam Krisztit is hogy lássa minden rendben van. Már csak 30 nap van hátra a kikötő megnyitásáig és a tervezett daruzásig, szóval bele kell húznunk.... mostantól minden szabadidőmet ezzel kell töltenem... :-)

bulldog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése