Windy

2009. február 16., hétfő

Budapest Boat Show 2009 II. :)

... hát persze, hogy nem bírtam ki, hogy ne menjek ki még egyszer.... :) ezúttal a családdal, szerencsére ők is nagyon megkedvelték a hajós életet, így legalább akkora élmény nekik, mint nekem.... sokkal többen voltak, mint legutóbb így nehezebb volt bejutni a hajókba is, de azért a legszebbekben sikerült körülnéznünk és ellesni néhány ötletes megoldást...




Kedves, rég nem látott ismerősökkel is összefutottunk, úgymint Orsy és Nándi valamint a Bamakoból nemrég hazaérkezett Blahunka Zoli. Rögtön megragadtam az alkalmat és Zolival felkerestem a Magyar Jacht Akadémia standját, mivel Ő jó kapcsolatot ápol velük.... már egy ideje foglalkoztatott a gondolat, hogy bővítenem kellene a hajózási tudományomat és most el is határoztam magam...

JELENTKEZTEM A MAGYAR JACHT AKADÉMIA 234. TENGERI TANFOLYAMÁRA!!!
:)

Ez annyit jelent, hogy az elméleti és gyakorlati tanfolyam elvégzése valamint sikeres vizsgák után III. osztályú tengeri vitorlás és motoros hajóvezetői képesítést szerzek amelynek birtokában a parttól 12 tengeri mérföld távolságig hajózhatok! :)

Ehhez kapcsolódóan egy tengeri rádiós úgynevezett GMDSS/ROC képesítést is meg kell szerezni, ami szintén nagyon érdekes és régi vágyam volt.

Ha már a hajózás az életünk részévé vált, akkor csináljuk komolyan. Sokan kérdezik, hogy miért nem a könnyen és olcsóbban megszerezhető horvát vizsgát választottam, de mindenkinek azt válaszolom, hogy szeretnék egy jó és használható alapot szerezni, hogy biztonságban szerezhessem meg a megfelelő rutint. :)

Van még egy nagy tervem, de arról majd később írok... ahhoz is kell ez a sok sok tudás amit majd a tanfolyamon megszerzek...

Szóval március 16-án kezdünk... nagy izgalommal várom... mozgalmas tavasz lesz!

bulldog



3 megjegyzés:

  1. Gratula az elhatározáshoz KAPITÁNY!
    Kellemes tavaszt.. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok az elhatározáshoz! Nekem horvát papírom van, évek óta azzal hajózok az Adrián, de való igaz, ha nem lett volna előtte 15 éves vitorlás gyakorlatom a Balatonon, nem tudom, hogy keveredtem volna ki a hajóval az első horvát kikötőből, meg aztán vissza.
    Érdekes, hogy én is a kiállításon gondolkodtam el a Jacht Akadémiás képzésen, de én őszre terveztem be.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek! :)
    Menhir, igyekszem minden pozitív és negatív élményemet leírni majd a tanfolyamról, hátha segít. Blahunka Zoli barátom csupa jót mesélt, remélem nekem is hasonló lesz a véleményem... :)

    VálaszTörlés