Windy

2009. február 17., kedd

Halradar

Ma sikerült lőnöm a Vaterán egy frankó halradart. Egy HUMMINBIRD Piranha MAX 215-öt.

Tavaly néha nagyon hiányzott, hogy nem tudtam mennyi víz van a kiel alatt. Az egyhetes túránk alatt amikor a Zala torkolatához közeledtünk folyamatosan azon aggódtam, hogy esetleg megfeneklünk. Vagy amikor az éjszaka közepén Fonyód felé azt hallucináltam, hogy leért a hajó alja és megakadtunk... pedig csak iszonyúan fáradt voltam.... :)
Ezzel az ügyes kis szerkezettel mindig pontosan tudni fogom meddig mehetek, sőt azt is pontosan tudni fogom, hogy mennyi a víz hőmérséklete.... valamint a hajó alatt úszkáló halakat is látom majd.... :)


A készülék használt, de jó állapotban van és még garanciális. Még ki kell találnom a helyét... talán a kabin tetőn lesz..., persze ki kell majd próbálni, hogy mennyire látható a kormány mellől...

... és a jeladó-vevő... annak is helyet kell találnom... a fartükör vagy a kiel? ez itt a kérdés! :))

bulldog

2 megjegyzés:

  1. Én is régóta gondolkodom mélységmérőn, ami akár halradar is lehet, de egyenlőre a hajó vízre tételének biztosítása a főcél, minden "luxus" csak utána jön. Bár a feleségem szerint az a luxus, hogy ragaszkodtam a krómacél kikötőbikákhoz :))).
    Mit kóstált ez a darab?

    VálaszTörlés
  2. Szia, 18e Ft volt. Én sem most vettem volna, ha nem találok ennyire olcsón egy ilyen készüléket. :)

    VálaszTörlés